خبرگزاری کار ایران

ایجاد چهار کارگاه جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۳۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: ۴ کارگاه جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا ، حشمت‌اله معتمدی، با اشاره به ظرفیت آموزشی این اداره کل ، اظهار داشت  : هم‌افزایی ظرفیت‌ها و تجهیزات و افزایش توانمندی نیروی ماهر و متخصص در دستگاه‌های اجرایی منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا این اداره‌کل، گسترش تعاملات را از بین مراکز زیر مجموعه خویش آغاز  و در نخستین گام مربیان ساعی مراکز آموزشی شهرستان دورود و خرم‌آباد با توجه به نیازسنجی منطقه، تخصص خود را به اشتراک گذاشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در این برنامه مربیان توانمند شهرستان دورود، در رشته‌های قلم‌زنی و میناکاری روی سفال و مس و فیروزه کوبی روی مس، مهارت همکاران را افزایش دادند.

معتمدی، تبادل تجهیزات، کارشناس، مربی مهارتی و کارآفرینی، برگزاری کارگاه مشترک در حوزه مهارت آموزی و کارآفرینی را از اهداف این برنامه عنوان کرد و یادآور شد: در راستای استفاده حداکثری از توان مربیان در جهت قدم برداشتن به قشر جویای کار، بویژه آسیب پذیر و کم برخوردار استان و اشتغال آفرینی، به دنبال این هستیم که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهارتی در سطح مراکز استان پویا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز