خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان محموله در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۳۰

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان محموله های خودرو و کشف 30 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی لرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا ، سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله های خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی 2 نفر اعضای  این باند را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی غافگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و از مخفیگاه آنان  مقدار 2 هزار و 500 قلم انواع وسایل مسروقه به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و تا کنون 13 مالباخته در این خصوص شناسایی شده است.

این مقام انتظامی لرستان درادامه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منزل در خرم آباد خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در عملیاتی موفق به دستگیری 3 نفر اعضای باند سارقان مسلح منزل و طلاجات در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در پایتخت و دیگر شهرستان های کشور بصورت مسلح اقدام به سرقت منزل و طلاجات می کردند، با اعتراف به 17 فقره سرقت شامل، 2 فقره سرقت مسلحانه و 15 فقره سرقت به عنف و عادی، مقادیری اموال مسروقه، 4 دستگاه خودرو  و 4 دستگاه بی سیم دستی از آنان کشف و تعدادی مالباخته نیز شناسایی شدند.

سردارالهی در پایان با بیان اینکه برقرای امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و  کارکنان انتظامی بصورت قاطع با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهند کرد، از شهرواندن خواسـت: توصیه های پلیسی را جدی بگیرند و منازل  و اماکن خود را به سیستم های بازدارنده مجهز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز