خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی در گفت و گو با ایلنا:

ضرورت پرهیز شبکه استانی از میدان دادن به کاندیداهای احتمالی مجلس / نمایندگان از دخالت در انتصابات خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۴۴

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل بر ضرورت پرهیز شبکه استانی از میدان دادن به کاندیداهای احتمالی مجلس تاکید کرد و گفت: برخی افراد در قالب برنامه های تلویزیونی در حال کسب محبوبیت برای حضور در انتخابات سال آینده هستند.

حبیب کوهی رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با گلایه از دخالت نمایندگان در انتصابات بیان کرد: اگر قانونی قوی برای مقابله با این رفتارها تعیین نشود و یا همین طور باقی بماند ما با تمام توان در مقابل این کارها ایستادگی خواهیم کرد. قطعا این آقایان در انتصابات دخالت خواهند کرد و به این کارها پایان نمی دهند چرا که در زمان تبلیغات و یارگیری به ستادشان وعده وعیدهایی داده اند و خود را بدهکار برخی از افراد می دانند که متاسفانه این رفتارها بدترین آسیب ها را به استان و نهایتا به کشور می رساند.

وی افزود: تحت فشار قرار دادن وزرا برای انتصابات خوب نیست؛ نمایندگان باید برای مطالبه گری به سوی وزیر بروند نه اینکه به لابیگری و دلالی بپردازند. البته متاسفانه این موضوع در کل کشور وجود دارد و تنها مختص اردبیل نیست که در صورت تداوم این امر، دلسوزان نظام و مردم موضوعات را شفاف خواهند کرد.

این فعال سیاسی اجتماعی با انتقاد از میدان دادن صدا و سیما به افراد سودجو که فکر کاندیداتوری و نمایندگی مجلس را در سر دارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد از مدت ها پیش با استفاده از امکانات و تریبون رسانه استانی و بعضا با حمایت افراد اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرده اند. باید بگویم که این کار غیر اخلاقی، بی تقوایی و خیانت بر بیت المال است و در همینجا از مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان می خواهم جلوی این افراد را گرفته و مانع جولان آنان در این عرصه شود. اگر این کارها تداوم یابد به ناچار ورود جدی بر این موضوع خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز