خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر؛

جوانان هلال احمر زنجان زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" تشکیل دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۰۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر اعضای جوانان هلال احمر این استان زنجیره انسانی نه، به اعتیاد تشکیل دادند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی در حاشیه برگزاری  طرح تشکیل زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، در جمع خبرنگاران، گفت: طرح سراسری نه به اعتیاد به منظور بهره مندی و مشارکت حداکثری نواجوانان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان با هدف فرهنگ سازی در جامعه به منظور پیشگیری از اعتیاد  در استان زنجان برگزار شد.

موسوی،  تاکید کرد:  تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد حرکتی نمادین به منظور فرهنگ سازی و یادآوری پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است که جوانان هلال احمر با این حرکت، پیشگام این کار فرهنگی هستند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به اینکه اعتیاد تاثیرگذارترین آسیب اجتماعی به شمار می رود باید از ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی در حوزه پیشگیری با حساس سازی و دغدغه‌مند کردن جامعه استفاده کنیم.

موسوی، اضافه کرد: هدف از برگزاری این زنجیره انسانی افزایش دغدغه و حساسیت مردم نسبت به موضوع اعتیاد و اهمیت دادن به مقوله های خود مراقبتی است.

وی اضافه کرد: تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد سالانه با حضور گسترده اعضای جوانان و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر توسط معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می شود.

اعضای جوانان هلال احمر زنجیره انسانی نه به اعتیاد را در میادین اصلی شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود  تشکیل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز