خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان خبرداد؛

جست‌وجو برای مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب استان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۷۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از حضور ۲۲ تیم امداد و نجات در منطقه جنوب استان جهت جست‌وجو و نجات یک مادر به همراه ۲ فرزندش خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور تیم‌های امداد و نجات در منطقه جنوب استان کرمان جهت جست‌وجو و نجات یک مادر به همراه 2 فرزندش خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 22 تیم امداد و نجات در جست‌وجوی این مادر و فرزندانش هستند.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر گفت: صبح روز یکشنبه پنجم تیرماه در تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک مادر به همراه 2 فرزند یک و سه ساله در شهرستان عنبرآباد، بلافاصله چهار تیم از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به روستای مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اعزام هشت تیم امداد و نجات دیگر از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کهنوج و منوجان در دومین روز جست‌ و جوی این مفقودین افزود: در روز دوم جست‌ و جو، جسد کودک یک ساله توسط نیروهای هلال احمر و مردمی در منطقه "بارگاه" منوجان پیدا شد.

وی با بیان اینکه هم چنان عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه "بارگاه" ما بین منوجان و کهنوج در حال انجام است، افزود: صبح امروز در سومین روز از عملیات جست‌وجو و نجات 10 تیم آنست، واکنش سریع و امدادی از مرکز استان و شهرستان‌های قلعه گنج، منوجان، کهنوج به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در حال حاضر 22 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در جست‌وجوی این مادر و فرزندش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز