خبرگزاری کار ایران

کشف 1600 کیلو تریاک در یک بار ماهی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۰۰

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک محموله بزرگ مواد مخدر به حجم 1600 کیلو از یک بار ماهی در سیریک در شرق هرمزگان کشف شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سیریک، با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محور تردد خودروی حامل مواد را در حوالی روستای خرگوشی میناب شناسایی و ضمن هماهنگی بامقام قضائی با تشکیل چندتیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل و اقدامات اطلاعاتی سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: مأموران، وانت نیسان یخچالدار مورد نظر را که در حال انتقال مواد مخدر بود شناسایی و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که پس از تعقیب و گریزی طولانی، راننده با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا و پوشش جغرافیایی منطقه از محل متواری شد.

سردار جعفری اضافه کرد: در این عملیات با بازرسی از وانت نیسان یخچال‌دار بالغ بر یک تن و600 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که در زیر بار ماهی مخفی شده بود کشف شد.

به گفته وی، پیگیری برای دستگیری تمامی عوامل مرتبط با این موضوع ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز