خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

نوآوری و شفافیت پیش شرط توسعه تعاون است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۵۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نوآوری و شفافیت پیش شرط توسعه تعاون است و جوانان و نخبگان باید وارد عرصه تعاون شوند و به بروزرسانی و خدمات دهی بهتر تعاونی ها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امین بابایی ضمن بازدید از نمایندگی ۳۰۷۱ تعاونی فنی و مهندسی و آشنایی با آخرین اقدامات و پیشرفت های تعاونی اظهار کرد: بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی در جامعه تقویت تعاونی‌ها است ما می بایست از ظرفیت تعاونی ها در جهت ایجاد اشتغال به خوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز با اشاره به روند رو به رشد فعالیت های تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان گفت: شرکت تعاونی در سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی را انجام داد که از جمله مهم ترین آن، کسب عنوان نمایندگی ممتاز در سطح استان خراسان رضوی بود.

بیژن زاهدی فرد افزود: در جهت کسب موفقیت های بیشتر نمایندگی، توافقاتی میان تعاونی و شرکت آپکو صورت گرفته که بر حسب این توافق با نصب آپشن های جدید بر روی خودرو، از ضمانت نامه ایران خودرو خارج نخواهند شد.

وی اظهارکرد: شرکت فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان از توانمندی های قابل قبولی برخوردار است و با توجه به شفافیت در تمامی فعالیت ها، سودآوری مناسبی را برای سهام داران خود به همراه خواهد داشت.

حسین پروانه حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به کسب رتبه ممتاز گفت: تلاش های فراوانی در راستای پیشرفت نمایندگی صورت پذیرفته که تمامی این اقدامات در راستای موفقیت تعاونی و سودآوری برای سهامداران می باشد و با توجه به ارتقا و پیشرفت نمایندگی، جهت پذیرش بهتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، قطعه زمینی در مجاورت نمایندگی به صورت استیجاری تهیه شده است که شرایط مطلوب تری را جهت نگهداری از خودروها فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز