خبرگزاری کار ایران

با حضور ۸۰ واحد تولیدی ، بازرگانی کشور در زنجان برگزار می شود؛

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی/ حضور واحد های تولیدی بازرگانی استان‌های شمال‌غرب کشور در نمایشگاه کاسپین زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۴۱

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان، با اشاره به اینکه نمایشگاه ویترین اقتصادی هر استان محسوب می‌شود، گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با حضور 80 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، زنجان و همدان در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید رضا قندیلی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: خوشبختانه یکی از قوی‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در استان در سال 1401 تا چند روز دیگر افتتاح خواهد شد و عموم مردم می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

قندیلی، ادامه داد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی قرار است از ششم تا 10 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار شود؛ ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 17 تا 22/30 خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با تأکید بر اینکه این نمایشگاه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: در محل ورودی نمایشگاه ، با استفاده از تب‌سنج و دمای بدن، کرونای افراد تست می‌شود.

وی، تأکید کرد: نمایشگاه ویترین اقتصادی هر استان محسوب می‌شود و هرچقدر بتوانیم نمایشگاه‌های تخصصی بیشتری در سطح استان برگزار کنیم قطعاً به پویا شدن اقتصاد استان زنجان کمک می‌کند. از سوی دیگر برگزاری هر نمایشگاه به طور مستقیم و غیرمستقیم به ایجاد اشتغال در استان کمک شایانی می‌کند که انتظار می‌رود مسئولان جدید اقتصادی استان زنجان با نمایشگاه هماهنگی تنگاتنگی داشته باشند.

همچنین رسول نوروزی برگزار کننده نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی نیز در این خصوص، گفت: این نمایشگاه با حضور 80 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، زنجان و همدان برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: قرار است در این نمایشگاه انواع مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، بوفه، میز تلویزیون، لوستر، چراغ‌های تزئینی، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، فرش و تابلوفرش و نهایتاً محصولات مربوط به دکوراسیون منزل عرضه شود.

برگزار کننده نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی، در پایان اضافه کرد: در برگزاری این نمایشگاه ، اهدافی همچون ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین‌ تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان زنجان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا برن حق انتخاب متشری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز