خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه سالجاری انجام شد؛

هلال احمر زنجان به بیش از 840 نفر امدادرسانی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۱۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: سه ماهه نخست سال جاری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از ۸۴۳ نفر در ۲۱۰ حوادث جاده‌ای، کوهستان و دیگر سوانح امداد رسانی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان درجمع خبرنگاران با تشریح عملکرد سه ماهه این جمعیت در زمینه امدادرسانی اظهار کرد: در این مدت بیان شده 210 حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که در این حوادث یک‌هزار و 786 نفر حادثه دیدند.

موسوی تاکید کرد: در این حوادث یکهزار و 756 نفر آسیب دیده و 386 نفر مصدوم بر جا گذاشت و تیم های امدادی هلال احمر 47 نفر را اسکان اضطراری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث تیم های عملیانی 21 نفر را جهت مداوا به مراکز درمانی استان منتقل و هفت نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

موسوی، تعداد فوتی های ناشی از حوادث را 30 نفر بیان کرد و افزود: این تعداد در صحنه حادثه جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی ها 372  تیم عملیاتی با یکهزار و 22 نفر نجاتگر خدمات امدادی را به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان 210 سانحه در سطح استان 197 دستگاه آمبولانس و 165 دستگاه خودروی نجات و 12 خودروی کمک دار بکارگیری شد.

موسوی یادآوری کرد: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده های این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز