خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

گیلان در حوزه زیرساخت جزو استان‌های کم برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۶۱

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کم برخورداری این استان از زیرساخت‌های ورزشی، گفت: زیرساخت های موجود پاسخگوی نیاز گیلانی‌ها نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان در دیدار معاون وزیر ورزش با نمایندگان ورزش گیلان، نواب و رؤسای هیئت‌های ورزشی در سالن همایش‌های مهمانسرای المپیک رشت، با بیان اینکه گیلان در حوزه زیرساخت جز استان‌های کم برخوردار است، گفت: ضعف زیرساختی در بخش‌های مختلف ورزشی نتیجه کم توجهی سال‌های متمادی به ورزش گیلان بوده است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های ورزشی گیلان در رشته‌های مختلف، افزود: گیلان در کنار بی مهری‌ها در بخش ورزش، درصد بالایی از قهرمانان ورزشی را به خود اختصاص داده و حتی در برخی شهرستان‌های گیلان شاخصه‌های قهرمانی شأن با بسیاری از استان‌ها برابری می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه این استان در بخش ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: زیرساخت‌های ورزشی گیلان پاسخ گونه نیازها و ظرفیت‌های انسانی این استان نیست و باید تغییر نگرشی در فراهم سازی زیرساخت‌ها صورت گیرد.

آرمان با انتقاد از فرسوده بودن اماکن ورزشی استان گیلان، تصریح کرد: جوانان و ورزشکاران گیلانی برای استفاده از اماکن ورزشی دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از اماکن ورزشی گیلان در اختیار بخش خصوصی است، اضافه کرد: ورزش نباید اقتصادی و پولی باشد بلکه باید امکان ورزش رایگان برای جوانان را فراهم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر هیئت‌های ورزشی اولویت استفاده از اماکن ورزشی را دارند، گفت: باید بستری فراهم شود تا همه اقشار بتوانند رایگان به ورزش بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز