خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی خراسان رضوی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۴۶

مسابقات اسکیت قهرمانی استان خراسان رضوی برای اولین بار به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس هیات اسکیت شهرستان بردسکن گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۶ تیم از شهرستان های بردسکن، کاشمر، سبزوار، مشهد و یک تیم میمهان از طبس در دو بخش پسران و دختران در رده سنی ۵ تا ۱۹ سال در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی این شهر به مدت یک روز برگزار شد.

جواد دهقان افزود: تاکنون تمامی مسابقات اسکیت قهرمانی تنها در مرکز استان برگزار می گردیده که با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که شهرستان بردسکن در رشته اسکیت دارد با موافقت مسئولان اسکیت استان و رئیس انجمن فری استایل استان این مسابقات برای اولین بار در بردسکن برگزار شد.

وی با بیان اینکه رشته اسکیت در شهرستان  اگرچه ۳ سال از فعالیت آن می گذرد ولی درهمین مدت توانست  ورزشکاران خود را از ۱۲ نفر به ۳۰ نفر افزایش دهد که  اکثرا حرفه ای به این رشته ورزشی می پردازند.

رضا شیخی رئیس انجمن اسکیت فری استایل استان خراسان رضوی نیز گفت: این مسابقات یک روزه در دو بخش  پسران و دختران در دو رده سنی ۵ تا ۱۹ سال برگزار شد که در مجموع  نفرات اول تا سوم هر رده به تعداد ۸۰ نفر به اردوی تیم  استان راه یافتند.

وی بیان کرد: تیم بردسکن در این دوره از مسابقات بیشترین مدال را  از آن خود کرد. همچنین در سطح استان ۵۰۰ ورزشکار اسکیت باز در رده های سنی مختلف فعالیت دارند که تاکنون بالای ۵۰ مدال کشوری و ۱۰ مدال بین المللی را در مسابقات کسب کرده است و به لحاظ تعداد ورزشکاران بعداز استان تهران و البرز خراسان رضوی در جایگاه سوم کشور قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز