خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی افزایش دمای هوای مشهد و استان تا بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۲۰

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد افزایش دمای هوا تا بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، بر اساس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی پنج روز آینده پدیده غالب در سطح استان تغییر درشدت و سرعت وزش باد است. به‌طوریکه وزش باد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در مناطق مستعد گاهی شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود، ازنظر دمایی، روند افزایش دمای هوا از فردا آغاز و در روز پنج‌شنبه دما به‌طور محسوسی در سطح استان افزایش خواهد یافتو حداکثر دما در مناطق گرمسیر استان به حدود ۴۵ درجه سانتی‌گراد نیز خواهد رسید. همچنین گرمای هوا تا پایان هفته آینده در استان ماندگار است.

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‎‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند، طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان مشهد بین ۱۸ و ۳۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

همچنین آسمان امروز شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای امروز مشهد در خنکترین زمان ۱۸درجه سانتی‌گراد که در گرم‌ترین زمان به ۳۳ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز