خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور:

شناخت اهداف نظام برای مسئولین دستگاه قضا ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۱۸

معاون اول دادستان کل کشور گفت: شناخت اهداف نظام توسط دادستان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و مناصب بدون شناخت از اهداف نظام ارزشی ندارند و دشمنان هم به دنبال مسئولینی هستند که از این اهداف شناخت ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام سید محسن موسوی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: محمد قاسمی به عنوان دادستان قزوین یکی از دادستان‌های شاخص کشور است و اهداف نظام را خوب شناخته بود و دادستان جدید هم این ویژگی‌ها را دارا است.

معاون اول دادستان کل کشور ادامه داد: با توجه به نقشی که دادستان‌ها دارند باید با لایه‌های مختلف اجتماع آشنا بوده و نوع رفتار با انواع مردم را بدانند و به تحولی که در قوه قضایه مورد تاکید است توجه داشته باشند.

این مقام ارشد قضایی ادامه داد: شناخت اهداف به میزانی اهمیت دارد که دشمنان به دنبال مسئولینی هستند که اهداف نظام را نمی‌شناسند، مردم باید خود را خادم مردمی که همیشه از آغاز انقلاب تا کنون پای کار بودند بدانند، اما برخی هنوز هم به فکر تطهیر آمریکا هستند، باید بدانیم که بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است.     

وی عنوان کرد: دستگاه قضا در راستای جلوگیری از اضمحلال در جامعه حکم ضمانت اجرایی را دارد و همین امر نشانگر جایگاه بالای قاضی و دادستان‌ها را نشان می‌دهد.    

موسوی اظهار کرد: به دادستان جدید قزوین توصیه داریم که به صیانت از حقوق عامه و رصد فضای مجازی توجه جدی داشته باشد و با افرادی که به فکر سوء استفاده از فضای مجازی هستند برخورد شود، همچنین نظارت بر زندان‌ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان این مراسم از محمد قاسمی تقدیر شده و حسین رجبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز