خبرگزاری کار ایران

٣۵ طلا سهم نیشابور در مسابقات مناطق سه گانه کاراته خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۷۲۲

سرپرست هیات کاراته نیشابور گفت: اولین مرحله مسابقات مناطق سه گانه کاراته استان خراسان رضوی در شهرستان خوشاب برگزار که سهم نیشابور در بخش آقایان ٢١ مدال طلا و بخش بانوان ١۴ مدال طلا شد.

امیر قاسم آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در این مسابقات که طی٢ روز به میزبانی خوشاب با عنوان جام هشتمین خورشید برگزار شد شهرستان های منطقه دو؛ نیشابور، فیروزه، زبرخان، خوشاب، جغتای، سبزوار، جوین، داورزن، قوچان، ششتمد و کوهسرخ شرکت کردند که بعدازظهر جمعه این مسابقات به پایان رسید و کاراته کاران مقام آور به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه ٧۵ کاراته کا از نیشابور در تمام رده های سنی در این رقابت شرکت کردند افزود: پنجشنبه دوم تیرماه در بخش آقایان ۴۰ نفر از ٣ باشگاه با مربیگری اساتید احسان هنرجو، سعید جوادی و امیر قاسم آبادی توانستند در بخش کاتا و کومیته ٢١ مدال طلا، ١۵ نقره و ٢١ برنز کسب کنند.

وی اعلام کرد: همچنین در ادامه این مسابقات، کاراته کاران در بخش بانوان روز جمعه سوم تیرماه با شرکت ٣۵ نفر از دو باشگاه با مربیگری اساتید سید باران مطیعی و فاطمه درودی توانستند در بخش کاتا و کومیته ١۴ مدال طلا، ١١ نقره و ٩ مدال برنز کسب کنند و این مرحله از مسابقات مناطق سه گانه کاراته استان خراسان رضوی را با نتایجی درخشان به پایان برسانند. 

سرپرست هیات کاراته نیشابور ضمن تقدیر و تشکر از کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات خاطر‌نشان کرد: برای بازگشت به دوران طلایی کاراته نیشابور به خصوص بعد از رکود دوران کرونا لازم است تا حمایت های لازم جهت برگزاری لیگ های استانی و حمایت از ورزشکاران در دستور کار مسئولان قرار گیرد و برنامه های منظم و حمایت‌های ویژه از قهرمانان، مربیان و باشگاه‌ داران انجام شود تا از رهگذر این حمایت ها زمینه رشد این رشته ورزشی در نیشابور مهیاتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز