خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولانی استانی صورت گرفت :

بهره برداری از دو مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای دورود_ازنا و ازنا_اراک

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۶۲۳

در مراسمی با حضور مسئولان استانی، دو مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای دورود_ازنا و ازنا_اراک به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه ازنا_شازند آغاز شد.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان دراین آیین  گفت: ایمن سازی محور ازنا_شازند از موضوعات اساسی استان به شمار می رود، در سال‌های متمادی حوادث زیادی در این محور شاهد بوده ایم که با پیگیری های صورت گرفته قسمت عمده ای از مسیر چهارخطه شده و 9 کیلومتر باقیمانده در کوتاه مدت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهره برداری از پاسگاه پلیس راه ازنا_شازند نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور دارد که امیدواریم بنا به گفته سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازه زمانی 15 ماه به وقوع بپیوندند.

حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی هم توسعه زیرساخت های جاده ای را زمینه ساز ارتقای ایمنی عنوان کرد و از تامین اعتبار و تسریع در ادامه روند تکمیل چهارخطه ازنا_شازند خبر داد.

در ادامه مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه به عنوان ارائه دهنده خدمات رفاهی و استراحتگاه نقش موثری در ایمنی رانندگی دارند، گفت: برای بهره برداری از این دو مجتمع خدماتی رفاهی درمجموع 35 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و هرکدام به طور مستقیم برای 20 نفر اشتغال ایجاد کرده اند.

وی با قدردانی از سرمایه گذاران مجتمع های مذکور اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش نظارت پلیس و ارتقای ایمنی وسایل نقلیه در محور چهارخطه ازنا_شازند، با پیگیری های صورت گرفته، ساختمان این پلیس راه در مساحت دو هزار و 500 متر و اعتبار 126 میلیارد ریال در کیلومتر 14 محور ازنا_شازند احداث می شود که بنا داریم در مدت 15 ماه آن را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز