خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان :

بیش 11 هزار میلیاردتومان به کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی در استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۶۱۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از پرداخت مبلغ 11 هزار 880 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا ، مهدی پازوکی در مراسم آیین کلنگ زنی ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان چگنی  با اشاره به آخرین برآورد وضعیت خسارت وارده ناشی از خشکسالی سال زراعی 1400 و1401 افزود:  امسال بالغ بر 11 هزار و 880 میلیارد تومان در بخش کشاورزی ناشی از وضعیت خشکسالی، کاهش بارندگی ها و وضعیت تنش آبی در استان لرستان خسارت وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تصریح کرد: از آنجا که این هزینه قطعاً در بودجه دیده نشده و سرفصلی هم برای پرداخت آن وجود ندارد، انتظار می رود نمایندگان با پیگیری های خود با جهاد کشاورزی این هزینه تامین شود که بتوانیم حداقل بخشی از خسارات کشاورزان و فعالین در این عرصه را جبران کنیم.

پازوکی اظهار کرد: در سفر ریاست‌جمهوری 875 میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام خسارت دیده ناشی از سیل به استان اختصاص داده شده که مبلغی هم به شهرستان چگنی تخصیص داده خواهد شد.

 وی ادامه داد: شهرستان چگنی به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس همچنان در محرومیت های دوره های قبل به سر می‌برد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بخشی از عقب ماندگی ها از طریق تخصیص به موقع اعتبارات انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز