خبرگزاری کار ایران

قرارگاه اقتصادی در فرمانداری بردسکن راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۸۹

فرماندار بردسکن در جلسه شورای اداری این شهرستان از تشکیل قرارگاه اقتصادی در فرمانداری خبر داد و افزود: شهرستان بردسکن جزو سه شهرستان اول در راه اندازی قرارگاه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دهقان زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با حضور روسای ادارات و بدون حضور امام جمعه، دادستان و رئیس دادگستری  که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با راه اندازی قرارگاه اقتصادی تمامی اطلاعات اقتصادی توسط دبیر قرارگاه جمع آوری و به دست فرماندار و بعد در اختیار استاندار خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به مشکلات کم آبی و بحران آب در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه های متولی با چاپ بروشور و تراکت تبلیغاتی بحران آب را به مردم اطلاع دهند تا در تابستان مشکلات آبی نداشته باشیم.

فرماندار بردسکن به توزیع اعتبارات و تملک دارایی اشاره کرد و گفت: مدیران محکم و استوار با مدیرکل خود گفت و گو کنند و هیچ تعارفی نداشته باشند و از اعتبارات غافل نشوند.

دهقان زاده با بیان اینکه برای توزیع اعتبارات و تملک دارایی‌ها باید جنگید، گفت: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست یک مدیر برای شهرستان مبلغ ۳ میلیون تومان اعتبار جذب کند. مدیر باید پیگیر و چابک باشد و امید را در دل مردم بیندازند و اگر اینطور نیست استعفای خود را بنویسد.

وی به تکریم ارباب رجوع پرداخت و افزود: مردم نباید معطل ما شوند و هیچ کم کاری و سهل انگاری از مدیری پذیرفته نیست. مردم در این برهه از زمان خسته هستند و دیوارهای امید مردم کم و بیش فرو ریخته است، لذا در جمع مردم حاضر شوید و با مردم در راستای حل مشکلات حرکت کنید و با خبرنگاران ارتباط تنگا تنگ در خصوص اقدامات صورت گرفته داشته باشید.

فرماندار بردسکن به پرداخت مالیات های سنگین به دارایی اشاره کرد و بیان داشت: طی چند روز گذشته مردم مالیات های سنگینی را پرداخت و اعتراضات به حقی را داشتند که این مورد با صحبت های انجام گرفته تسهیل شده و  این موضوع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز