خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اراک:

استیضاح شهردار اراک موضوعیت ندارد/ نارضایتی برخی اعضا از عملکرد شهردار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۵۴

رئیس شورای شهر اراک در پی شایعاتی مبنی بر استیضاح شهردار اراک، گفت: موضوع رضایت نداشتن از عملکرد و استیضاح شهردار مربوط به یک ماه گذشته بود و در حال حاضر این مبحث موضوعیت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید وحید میرنظامی افزود: برخی از اعضای شورای شهر ششم کلانشهر اراک نسبت به عملکرد مدیریت شهری انتقاد داشتند که در این راستا تعدادی امضا مبنی بر عدم رضایت از فعالیت های شهردار جمع آوری شد که این امضاها ارتباطی با استیضاح شهردار ندارد. در این راستا مقرر شد سئوالاتی از سوی اعضای پارلمان شهری مطرح و شهردار نیز پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه بحث استیضاح شهردار در هر دوره‌ای مطرح است، ادامه داد: حد نصاب آراء برای استیضاح شهردار 8 رأی اعضا است و چنانچه اکنون بحث استیضاح شهردار مطرح باشد به طور حتم در مجموع 7 رأی مخالف این اقدام است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه مباحث مربوط به حیطه وظایف شهرداری زیاد است، اظهار داشت: مطالبات مردم در خصوص اراضی صالح آباد، ولی آباد و طرح جامع شهر اراک مربوط به دهه‌های گذشته است و منصفانه نیست ریشه این مشکلات را مربوط به شهردار کنونی شهر اراک قلمداد کرد.

میرنظامی تصریح کرد: در زمینه درآمدهای پایدار شهری، برنامه‌های اجرایی و طرح‌های عمرانی نیز در دست انجام است که امید است با تعامل و همکاری بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات شهروندان برداریم تا شاهد رشد و توسعه شهر و افزایش رفاه حال عمومی مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز