خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش عشایری استان:

استعفای دسته‌جمعی مدیران آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۴۴

مدیر آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با نادرست خواندن خبر استعفای دسته جمعی برخی از مدیران زیرمجموعه خود ، از رسانه ها خواست در انتشار اخبار خود نهایت دقت را بکار گیرند.

 مختار اندرخور به ایلنا ازیاسوج گفت: متاسفانه خبری در برخی از رسانه های استان مبنی بر استعفای دسته جمعی برخی از مدیران آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد منتشر که از اساس این خبر صحت ندارد و استعفایی در کار نبوده است.

وی افزود: مدیر امور اداری آموزش و پرورش عشایر بدلیل ضعف عملکردی و با هماهنگی مدیر و معاونین صورت گرفته، تعلیق مدیر حراست از سوی حراست کل آموزش و پرورش بوده و ما نقشی نداشته ایم و از سویی کارشناس ارزشیابی و بازرسی با درخواست خود ایشان و بدلیل مشکلات خانوادگی از همکاران آموزش و پرورش عشایر استان خداحافظی نکرده است.

مدیر آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه استعفاء و یا لغو فعالیتی در حوزه مالی نیز نداشته ایم و استعفای مدیران این مجموعه هم مثل خبر منتشره نادرست بوده است.

به گزارش ایلنا، ساعاتی پیش در خروجی برخی از رسانه های استان خبری با عنوان استعفای دسته جمعی مدیران امور اداری، حراست، عملکرد و ارزیابی، مالی و امور اداری اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز