خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛

آغاز سنجش سلامت نوآموزان گیلانی از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۸۸

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان گیلانی از ۴ تیر ماه، گفت: ۳۶ پایگاه ثابت و سیار برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد فائزی با اشاره به اجرای طرح سنجش نوآموزان گیلانی، اظهار کرد: این طرح از ۴ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح در مجموع ۴۰ هزار نوآموز پایه اول و پیش دبستانی سنجش می‌شوند، افزود: از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول و ۹ هزار و ۵۰۰ نوآموز پیش دبستانی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه ۳۶ پایگاه ثابت و سیار نیز برای اجرای این طرح تعیین و پیش بینی شده است، گفت: والدین نوآموزان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت، ثبت اطلاعات نوآموز در سامانه «سیدا» و نوبت گرفتن معرفی نامه مراجعه به پایگاه سنجش را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی که در این سنجش مشکلی نداشته باشند بعد از تکمیل مراحل سنجش به مراکز واکسیناسیون معرفی می‌شوند، اضافه کرد: نوآموزان دارای مشکل نیز بعد از بررسی بیشتر به مراکز درمانی تخصصی ارجاع می‌شوند.

فائزی ادامه داد: کارشناسان آزمایش‌های سنجش بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، بهداشت و ارزیابی رفتاری را در پایگاه‌های سنجش برای نوآموزان انجام داده و اطلاعات را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز