خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

تخصیص بودجه مطالعات گلخانه‌ای و معدنی مهمترین دغدغه اصلی دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۹۹

استاندار هرمزگان گفت: تخصیص بودجه جهت مطالعات گلخانه‌ای و معدنی به عنوان مهمترین دغدغه اصلی دولت در اولویت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در جلسه شورای اداری استان بر توسعه زیرساخت‌ها، تکمیل زنجیره ارزش تولیدات معدنی، انجام مطالعات تحقیقاتی معدنی و گلخانه‌ای تاکید و اقدامات مهمی را مصوب کرد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های گاز، آب، برق، جاده، ورزشی، آموزشی، مخابرات و اینترنت در بخش مرکزی و روستاهای حاجی آباد تا هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری می رسند، تصریح کرد: عمده مصوبات برق رسانی مربوط به زیرساخت های صنعتی و کشاورزی و چاه‌های آب است.

دوستی با اشاره به اینکه تامین نهال انجیردیم توسط دولت برای کشت ۱۰۰  هکتاری در ۵ روستای حاجی آباد مصوب شد، خاطرنشان کرد: در چند روز آینده معدن آهن هماتیت با ظرفیت تولید ۳۰۰هزار تن در مسیر توجه به حوزه‌ پر اشتغال و پر تولید معادن در حاجی آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بزودی با کلنگ زنی فاز دوم معدن سنگ آهن هماتیت با ظرفیت تولید ۱ میلیون تن حاجی آباد به قطب هماتیت کشور تبدیل خواهد شد، اضافه کرد: با اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین به بخش صنعت حاجی آباد زمینه ایجاد زیرساخت های فرآوری محصولات معدنی و تکمیل زنجیره ارزش، فراهم می شود تا تولیدات معادن به صورت خام از استان خارج نشود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ۲ سالن ورزشی و ۹ زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: طی ۴ ماه آینده درمانگاه تامین اجتماعی با همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تمامی تجهیزات در اختیار مردم حاجی آباد قرار خواهد گرفت.
 
دوستی در پایان اظهار کرد: تخصیص بودجه جهت مطالعات گلخانه‌ای و معدنی بعنوان مهمترین دغدغه اصلی دولت در اولویت قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز