خبرگزاری کار ایران

بازرس کل قضایی استان:

بازرسی کل قزوین وضعیت ساختمان‌های ناایمن را پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۵۷۶

بازرس کل قضایی استان قزوین با اشاره به تشکیل کمیته شناسایی ساختمان‌های ناایمن در بازرسی کل افزود: بازرسی کل استان ضمن پیگیری رفع مشکلات ساختمان‌های ناایمن؛ با محوریت حاکمیت قانون، پشتیبانی از مالکیت مشروع و به منظور حفظ جان و مال شهروندان، حمایت‌های لازم را از سازمان نظام مهندسی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، عبدالله آقاعلیخانی در بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر اهمیت طرح و سیمای شهری اظهار کرد: اهمیت و ارزش طراحی شهری بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند، چراکه منظر شهری می‌تواند بر میزان شادی و افسردگی شهروندان، فرهنگ و حتی تربیت فرزندان تاثیر داشته باشد.

بازرس کل قضایی استان قزوین افزود: سازمان نظام مهندسی در کیفیت ساخت و سازها نقش موثری دارد از این رو لازم است تعامل و بهره گیری نهادهای اجرایی متولی نظارت بر اصول فنی ساختمان و شهرسازی از ظرفیت‌های فنی و کارشناسی این سازمان، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: کارها نباید بر اساس سلایق اشخاص و قائم به شخص صورت گیرد، لیکن اقدامات باید منتج به فرآیندسازی و ریل گذاری شده تا با جابجا شدن افراد روند ارائه خدمات و انجام امور تغییر نکند.

آقاعلیخانی خاطر نشان کرد: بازرسی کل استان علاوه بر مساعدت در امر توسعه استان، مانع تخلفات، جرائم اداری و اقتصادی و هم چنین عدم شفافیت در دستگاه‌های اجرایی نیز است.

در پایان این نشست امیر کلهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز با ابراز خرسندی و تشکر از تشکیل این جلسه، بر تداوم همکاری‌ها و حمایت‌های بازرسی کل استان از سازمان متبوع خود، تاکید کرد.

در ابتدای بازدید آقاعلیخانی با حضور در بین متقاضیان و استماع مسائل و مشکلات آن‌ها دستورات لازم را نیز جهت پیگیری درخواست‌های قانونی ایشان صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز