خبرگزاری کار ایران

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی کشور در زنجان :

دولت مجبور به ترمیم و تکمیل در کابینه‌اش است/وزیر صمت هم باید استعفا دهد /رایزنی برای تولید ماسک فیلتردار برای خلاصی از هجوم ریزگرد‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۴۶

دبیر کل حزب مؤتلفه کشور، با بیان اینکه تنها مشکل دولت انتخاب برخی افراد فاقد صلاحیت بوده است، گفت: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مستعفی، از مسائل و مشکلات حوزه کار آگاهی نداشت و وزیر صمت نیز درباره گرانی و تعادل قیمت‌ها و مشکلات معادن ناموفق عمل کرد و باید استعفا دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسد الله بادامچیان، دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی کشور، شامگاه امروز- چهارشنبه -۲۵ خردادماه -  در جمع خبرنگاران زنجان، با اشاره با بیان اینکه تنها مشکل دولت در  خصوص انتخاب افراد فاقد صلاحیت بوده است، افزود: دولت، دولت کار و فعالیت است و دولت حزبی نیست ، دولت در صدد حل مشکلات با روحیه انقلابی است و مجبور به ترمیم و تکمیل در کابینه‌ وتیم‌اش است .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور، با اشاره به اهمیت توسعه متوازن محلی، منطقه ای و ملی در کشور، اظهار داشت: حزب موتلفه در کل کشور حامی توسعه متوازن است.

بادامچیان، با اشاره به اجرای موفق برنامه های حزب موتلفه در چند سال گذشته در سطح کشور ، یادآور شد: در کنار احزاب نمایندگان مجلس در برنامه  و بودجه‌ریزی های منطقه ای و استانی دارای نگاه خاص در این زمینه هستند و اما در کل همه در سیاست کلان کشور هم رای و نظر هستند.

وی، با اشاره به هم پیوستگی ملت ایران با احزاب و دولت‌ها و مجلس حتی در خارج از کشور، تصریح کرد: همه باید پیشرفت و توسعه کل کشور را در نظر داشته باشیم.

بادامچیان، با اشاره به پیشرفت های ارزشمند توسعه‌ای در  استانها به ویژه استان زنجان، اضافه کرد: استان زنجان در حوزه های مختلف دارای توسعه و پیشرفت قابل توجهی بوده است.

وی، با بیان اینکه اهمیت نگاه توازنی بر توسعه و پیشرفت همه جانبه در همه استان‌های کشور، افزود: ضروری است استان زنجان با مشارکت مردم و همکاری دولت و احزاب به اهداف توسعه ای بیشتری دست پیدا کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور، با  بیان اینکه استان زنجان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و ... دارای سابقه طولانی است و همچنین استان دارای مردمان پر کار و تلاش با سرزمین پر برکت در حوزه فرهنگی ،اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی است، ادامه داد: احزاب در این خصوص می توانند با اجرای سیاست ها و برنامه های ملی و محلی در راستای حمایت از نظام گام های اساسی بر دارند.

وی،  راهکار خلاصی از هجوم ریزگرد‌ها در کشور که منشا خارجی دارند، را تولید ماسک های فیلتر دار دانست و خبر از رایزنی برای تولید ماسک های مخصوص آلودگی هوا به صورت فیلتر دار با مشارکت و همکاری شرکت‌های دانش بنیان در کشور داد.

وی، با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی کشور می تواند در صورت تقاضا و در خواست دولت تیم خاص خود را در راستای اداره کشور معرفی کند، گفت: این حزب دارای تیم قوی ، متخصص با کارشناسان قوی است که می تواند با ارائه راهکارهای عمیق در  اداره کشور با دولت همکاری کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور، با بیان اینکه حزب موتلفه دارای سابقه درخشان در کشور است، تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت حزبی نسیت و لی حزب موتلفه در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی، سیاسی بعنوان تکلیف دینی حامی دولت است.

بادامچیان، با اشاره به حمایت حزب موتلفه اسلامی به اجرای طرح جراحی اقتصادی در کشور ، اضافه کرد: نقش احزاب در توسعه متوازن جامعه حائز اهمیت است.

وی، با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی کشور بیش از همه حوزه ها در توسعه اقتصادی کشور نقش دارد، تاکید کرد: پیشرفت کشور بدون احزاب پیش نمی رود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور، با بیان اینکه  احتمال استعفای وزیر صمت  وجود دارد ،گفت :وزیر صمت هم  باید استعفا بدهد و  افرادی بعدی دراین سمت ها باید بتوانند نسبت به وظایف خود اقدامات مطلوب همراه با رضایت ملی و مردمی داشته باشند.

بادامچیان، با بیان اینکه موتلفه بعنوان حامی نظام و انقلاب در کشور است، تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی در تمام کشورها نماینده و فعالیت دارد.

به گفته وی، حزب مؤتلفه دارای کارنامه شفاف درحوزه های گوناگون است، دولت در صورت نیاز و صلاحدید می تواند از نیروهای متخصص و کارشناس مسائل گوناگون کشور در اداره کشور و دولت استفاده کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور، با بیان اینکه ما دارای وظایف حزبی و ملی هستیم ، اظهار داشت: اعضای احزاب می توانند مجلس را تحت شعاع قرار دهند.

 بادامچیان، با بیان اینکه قدرت فساد آورست، باید فساد در جامعه کاهش پیدا بکند،گفت: حزب موتلفه اسلامی مخالف قاچاق در کشور است،

وی با بیان اینکه  خود مذاکره موردی ندارد، نتیجه مذاکره دارای اهمیت برای ما است،گفت:  در این مرحله از مذاکرات با حضور دولت سیزدهم با اقتدار عمل شده است.

بادامچیان، با اشاره به حل گرفتاری در سطح کشور و نبود نیازمندی به پول نفت در کشور، گفت: تحریم مزاحم است اگر آمریکا رفتارش را تغییر دهد ما مخالف سازش نیستیم .

وی با اشاره به تحریم آمریکا بر کشور ایران ، تصریح کرد: کل دنیا از سیاست های امریکا خسته شده است از نظر ما مذاکره باید منافع ایران را ترمیم بکند و ماکاملا موافق بر منافع ایران هستیم.

وی، با اشاره به اینکه امورات کشور وابسته به تحریم نیست، گفت: آمریکا باید نسبت به رفتار خود در دنیا و ایران تغییر رویه بدهد.

بادامچیان، با اشاره به غیر منطقی بودن دخالت نمایندگان در انتخاب و انتصابات و بکار گیری افراد در مسئولیت های استانها ، ادامه داد: نمایندگان باید مجریان قوی در جامعه باشند، نماینده باید به وظایف اصلی خودش رسیدگی بکند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی کشور، با اشاره به عدم قاطعیت در مبارزه با قاچاق و سرقت و نگاه‌های بین المللی در عرصه هایی مانند خودرو توسط واردکنندگان خورو با سود فراوان برای افراد خاص در جامعه ایران، گفت: سیاست های غلط و عوامل دیگر باعث این موارد در کشور  می شود.

بادامچیان، در پایان، با اشاره به عملکرد ضعیف دولت‌ها دردهه های گذشته با عناوین خاص که باعث پایین آمدن توان اقتصادی و ناتوانایی مردم برای اداره زندگی خود شدند، گفت: مردم به مرور زمان نسبت به این دولت‌ها بی اعتماد می شوند، و استکبار نیز در این خصوص نقش عمده  دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز