خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود تاکید کرد؛

تمامی دستگاه‌ها برای کاش آسیب اجتماعی موظف به اقدام موثر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۹۷

فرماندار هشترود از تمام مسئولان ومدیران ادارات خواست حتما در مورد کاهش آسیب های اجتماعی پیشقدم شده ودر جهت کاهش این معضلات اقدام موثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، علیرضا توری در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گفت: با وجود فرهنگ و تمدن بالای جامعه و ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی ایران نباید از روند رو به رشد برخی از آسیب‌های اجتماعی غافل شد.

فرماندار هشترود تاکید کرد: چشم پوشی ما از این آسیب‌ها باعث غفلت مسئولین و در نتیجه اشاعه و ترویج این آسیب‌ها در سطح جامعه خواهد شد بهتر این است که با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی در جهت مقابله با این آسیب‌ها استفاده کرده و با برنامه‌ریزی مدون نسبت به کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی اقدام کرد.

وی اظهار کرد: نخستین و مهمترین  اقدام کارآمد در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی  بالا بردن سطح فرهنگ مردم به خصوص فرهنگ دینی است.

فرماندار متذکر شد؛ دستگاه‌ها می توانند در سایه تعامل و همدلی با یکدیگر مشکلات اجتماعی  را کاهش داده  و موجب بالا رفتن امنیت اجتماعی شهرستان شوند.

وی گفت: همه در زندگی اجتماعی نیاز به آرامش داشته و چالش و مشکل اجتماعی دامن گیر همه اعضای جامعه است.

توری اضافه کرد: اگر همه نهادهای جامعه و اقشار مختلف مردم احساس و دغدغه نسبت به چالش های پیش روی خود در حوزه تولید ناهنجاری ها احساس مسئولیت نکنند قادر نخواهیم بود، جامعه‌ای مصون و ایمن داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در هشترود با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مناسب و هدفگذاری صحیحی را طلب می‌کند، اظهارکرد: همت جدی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از مواد مخدر ضروری است.

علی رضا توری اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی یک نوع نشانه و علامت هستند و نشان می‌دهند که اگر در یک جامعه‌ای سیستم‌های کارکردی عملکرد ذاتی خود را نتواند به طور صحیح و دقیق عمل نمایند مسلما تمام اجزای جامعه دچار مشکل خواهد بود و فروپاشی خانواده‌ها و جامعه را در پی خواهد داشت.

توری بیان نمود : در بحث برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های لازم به دانش آموزان مسلما خانواده ها‌ی دانش آموزان نیز به طور مستقیم و غیر مستقیم درگیر اینگونه طرح‌ها و دور‌ها می‌شوند لذا مجریان، مدرسان و مربیان با در نظر گرفتن اینگونه جامعه آماری نسبت به برگزاری دور‌ها برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز