خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکین توزیع نیروی برق قزوین:

طرح تغییر ساعات کاری مصرف برق در ادارات قزوین را 30 درصد کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۴۳

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: حدود 5 درصد مصرف برق استان به ادارات اختصاص دارد و از زمان آغاز طرح تغییر ساعات کاری در راستای کاهش مصرف برق ادارات در کاهش 30 درصدی با ما همکاری داشته‌اند.

سید محمد قافله باشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای کنترل مصرف برق در ایام پیک تابستان گفت: باتوجه به اینکه قزوین استانی صنعتی است و 70 درصد برق در بخش کشاورزی و صنعتی مصرف می‌شود همکاری صنایع برای استفاده از سهمیه تعیین شده و همکاری بخش کشاورزی در زمان پیک با ما آغاز شده است.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قزوین ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری دو بخش صنعت و کشاورزی، مصرف برق کنترل شده و فعلا برنامه‌ای برای خاموشی مشترکین نداریم.

وی عنوان کرد: 20 درصد مصرف برق استان هم مخصوص مشترکین خانگی است و از این رو از افراد انتظار داریم الگوی مصرف برق را بویژه در ساعات پیک که 11 ال 6 بعدازظهر است رعایت کرده، کولرهای آبی را در دور کند قرار داده و کولرهای گازی را هم در درجه 24 و 25 تنظیم کنند.

قافله باشی تاکید کرد: عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف در زمان پیک، خاموش نگه داشتن لامپ‌های اضافه و روشنایی نمای ساختمان هم به کنترل مصرف برق و پیشگیری از خاموشی کمک می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز