خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان :

مجمع اسکی لرستان در شهرستان الیگودرز به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۰۹۸

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان از راه اندازی مجمع اسکی استان در شهرستان الیگودرز خبر داد .

به گزارش ایلنا ، سید آرش قیاسیان در جلسه راه اندازی مجمع اسکی استان بیان کرد: ارتقای سطح آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ورزشکاران این رشته، تامین وسائل ورزشی و تجهیزات لازم، احداث و راه اندازی سالن های یخی برای توسعه این رشته ورزشی  و ورزش های زمستانی سالنی و همچنین ثبت موقعیت پیست اسکی تمندر الیگودرز در اطلس جهانی از اهداف راه اندازی این مجمع است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: در این سفر ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه ورزش های زمستانی را بررسی خواهیم کرد، ضمن آنکه در نشستی که با مدیران استانی و شهرستانی داشته ایم با توجه به ظرفیت بالای استان لرستان در حوزه ورزشهای زمستانی بر ضرورت گسترش این رشته ورزش و تامین امکانات مورد نیاز تاکید شده است.

وی گفت: پیست اسکی تمندر در شهرستان الیگودرز یکی از ظرفیت های بسیار خوب در غرب کشور و پشتوانه ای برای این ورزش در سطح کشور است که علاوه بر بحث گردشگری و اشتغالزایی می تواند باعث پرورش ورزشکاران بسیار خوبی در این رشته ورزشی برای اعزام به مسابقات مختلف داخلی و خارجی شود.

در این نشست رییس فدراسیون اسکی اضافه کرد: برای تحقق این امر نیازمند حمایت و همکاری همه ی مسوولان و مجمع نمایندگان لرستان هستیم، زیرا می توانیم این پیست را به یکی پیست های چهار فصل تبدیل کنیم که در ان مسابقات جهانی برگزارشود.

علی نظریان افزود: در ماه آینده نماینده اسکی جهان از این پیست بازدید و ما نیز مسابقات یکی از رده های سنی کشور را در این پیست با هدف معرفی بیشتر آن برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز