خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو مجلس خبرگان رهبری درباره گرانی ها:

مردم در عُسر و حرج هستند و خواب راحت ندارند / باید مقابل گرانی های افسار گسیخته دست در دست هم داده و بایستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۸۷

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم را دارد، یادآور شد: مردم در عسر و حرج هستند و خواب راحت ندارند.

به گزارش ایلنا از سمنان، آیت الله عباس کعبی نسب ظهر امروز 19 خرداد ماه در اختتامیه آیین نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه سمنان در سالن همایش های هلال احمر ضمن تشریح برخی از صفات و ویژگی های روحانیت بیان کرد: مردم در عسر و حرج و مضیقه هستند و خواب راحت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم را دارد، یادآور شد: در مقابل گرانی های افسار گسیخته، قاچاقچیان و کسانی که از این فضا سو استفاده می کنند باید دست در دست هم دهیم و بایستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه روحانیت برای خدمت به مردم آمده است، تصریح کرد: دشمن می خواهد بین مردم و روحانیت جدایی ایجاد کند و ما باید این ترفند را خنثی کنیم.

کعبی جذب حداکثری مردم، برخورد با رافت با جبهه خودی و مرزبندی با جبهه استکبار و دشمنان را از ویژگی های روحانیت دانست و اضافه کرد: حکمی که رهبر انقلاب به وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد برای تصدی سرپرستی روزنامه اطلاعات دادند برای جبهه انقلاب درس آموز است؛ آیت الله خامنه ای می خواهد همه درون جبهه انقلاب فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: صف بندی در مقابل اصلاح طلبان آمریکایی و کسانی که با آن طرف مرز بسته اند و در سالگرد انقلاب و رحلت امام بیانیه می دهند که گویی نسبت به گذشته خود پشیمان شده اند باید نسبت به اینها مرزبندی روشنی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز