خبرگزاری کار ایران

رویداد "فکرینو" برای فعالان فرهنگ و رسانه قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۷۵

رویداد خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان "فکرینو" در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اولین دوره ترکیبی کارآفوینی و نوآوری با حضور تعدادی از فعالین فرهنگی و رسانه در نگارخانه استاد محصص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این دوره در سه روز برگزار خواهد شد و از امروز /۱۹ خرداد/ آغاز شده و دو نوبت دیگر هم در روزهای ۲۶ خرداد و دوم تیر ادامه خواهد داشت.

این رویداد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد نخبگان استان برگزار شده است.

دبیر علمی این رویداد درباره این دوره گفت: خلاقیت در امور فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است اما این موضوع در حال حاضر در زمینه فرهنگ و هنر کمرنگ است.

حسین میهمی ادامه داد: با برگزاری این دوره می‌توان از داده‌های موجود به روش بهتری بهره ببریم و بتوانیم به خلاقیت و نوآوری برسیم.

وی عنوان کرد: این برنامه در حوزه فرهنگی برای اولین بار در استان درحال رخ دادن است؛ رویدادهای مشابه در زمینه‌های مختلف انجام شده است؛ تمرکز به کار گروهی در کنار خلاقیت و نوآوری از اهداف این دوره است.

میهمی بیان کرد: در آینده یک استارتاپ ویکند فرهنگی هم برای نخستین بار در استان رقم خواهد خورد که از خروجی این دوره در برگزاری آن استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز