خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران :

33 هزار فرزند شهید در سطح کشور بیکار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۴۳

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران از بیکاری حدود ۳۳ هزار فرزند شهید در کشور خبر داد .

به گزارش ایلنا، حمید مردانیان در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با بیان اینکه اگر مستند به بند «و» ماده ۴۴ قانون پنجم توسعه داشته باشیم، ظرف دو سال این بحث بیکاری فرزندان شاهد باید تمام شود، اظهار داشت: طبق آمار مسولان ما سالانه حدود ۷۰ هزار خروجی کارمند داریم که باید به این تعداد ورودی داشته باشیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و گفت: واژه ایثار و شهادت مظلوم مانده‌ و امروز همین ایثارگران و رزمندگان که مدیون آنها هستیم کمتر سراغشان را می‌گیرم.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به کارگیری فرزندان ایثارگران اقدام کنند، تاکید کرد: به نوعی اراده قوی می‌خواهد و معلوم است، این قانون در دستگاه‌ها آنطور که باید و شاید اتفاق نمی‌افتد که به هر حال قانون است که باید فرزندان شاهد را جذب کنند.

مردانیان گفت: یک جامعه تقریباً پنج و نیم میلیون نفری از ایثارگران دفاع مقدس داشتیم که رزمندگان ما دو برابر جامعه شهدا و آزادگان و جانبازان هستند، که تقریباً فراموش شدند و کمترین خدمات اجتماعی را به آن‌ها نمی‌دهند، حتی بیمه طلایی که به جانبازان پنج درصد نیز تعلق می‌گیرد را نیز ندارند.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: از مصوبات جلسات استانی ما این است که مجموعه ساختمان‌ها و ابنیه‌ها به نام شهدا نام‌گذاری شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز