خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال جاری؛

تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی قزوین به 44 مورد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۳۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان تا 44 مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی استان گفت: در حال حاضر 36 مجتمع خدمات رفاهی در استان قزوین در حال فعالیت هستند و در سال جاری هشت مجتمع دیگر نیز افتتاح خواهد شد و به جمع آن‌ها افزوده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر 21 مجتمع خدمات رفاهی در استان در حال ساخت هستند که مجموع مساحت آن‌ها 600 هزار متر مربع است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با ارزیابی‌های صورت گرفته کیفیت خدمات ارایه شده در مجتمع‌های خدمات رفاهی استان مطلوب بوده و از نظر کمی هم تعداد دیگری مجتمع درحال ساخت است.

وی عنوان کرد: ارتقای سطح ایمنی راه‌ها، اشتغالزایی و کسب درآمد، ارائه خدمات در شرایط بحرنی مانند برف و کولاک و محل استراحت مسافران و رانندگان، ارائه خدمات مکانیکی و عرضه سوغات و هدایای استان از جمله مواردی است که با ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی می‌توان به تحقق آن‌ها کمک کرد و با توجه به اهمیت این مجتمع‌ها بازدیدها و پایش‌های مستمر از طرف نهادهای متولی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز