خبرگزاری کار ایران

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد؛

هوشمند سازی یارانه آرد با تجهیز نانوایی‌های فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۶۸۲

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس از نصب 510 دستگاه کارت خوان در نانوایی های این استان خبر داد و گفت: طرح هوشمند سازی یارانه آرد در استان فارس به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در کشور اجرا می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مهدی جمالی اظهار کرد: طرح مذکور به صورت آزمایشی پس از استان‌های قزوین و زنجان و همزمان با خراسان شمالی به‌ منظور توزیع عادلانه آرد و کوتاه کردن دست دلالان و قاچاقچیان در فارس اجرا می شود. 

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای جلوگیری از سوء استفاده ‌های احتمالی طرح اندیشده شده است، تصریح کرد: نرم افزار موجود تمام فرایند خرید آرد تا فروش نان را کنترل می کند، بنابراین احتمال تخلف بسیار کاهش پیدا کرده است.

 به گفته او؛ در طرح فروش نان از طریق دستگاه کارت خوان هوشمند سقف اعتبار خرید نان برای هر نفر لحاظ می شود و در صورتی که در زمان خرید از کارت های تکراری استفاده شود، علاوه بر اینکه سیستم هوشمند به کاربر و کاربران سیستم هشدار می دهد، از اعتبار کارت نیز کسر می‌شود.

جمالی ابراز کرد: استفاده از کارت تکراری برای فروش نان بیشتر و بهره مندی از یارانه بیشترتقریبا منتفی است، کما اینکه با توجه به وصل بودن به حساب سپید سپه (حساب خرید آرد) فروش نان باید متناسب با خرید آرد باشد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس با بیان اینکه در صورت فروش نان بیشتر از میزان آرد خریداری شده توسط نانوا سامانه به کاربران ناظر هشدار می‌دهد، افزود: اکثر نانواهای استان انسان‌هایی زحمت کش، شریف و پاک دست هستند و در شرایط سخت نسبت به طبخ و عرضه نان در کمال سلامت اقدام کرده اند.

او عنوان کرد: از سوی بانک عامل به هریک از واحدهای خبازی یک دستگاه کارتخوان هوشمند تحویل شده که اگر زیر ساخت‌ها اجازه دهد، سایر بانک‌ها هم می‌توانند مجوز نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در تأمین نانوایی بگیرند، و با نصب آن خدمات بانکی خود را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز