خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان فارس مطرح کرد؛

هیچ اعتباری در اختیار نمایندگان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۶۸

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به بودجه در اختیار مجلس در حوزه‌های انتخابیه، گفت: هیچ اعتباری در اختیار نمایندگان نیست و این فقط یک شعار است چراکه بودجه در موارد مشخص نیز مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاکفطرت با گلایه از وضعیت اشتغال در فارس، مطرح کرد: در دهه‌های اخیر استان فارس در زمینه‌های مختلف از جمله تعداد شهداء، جانبازان و ایثارگران دارای رتبه‌های برتر در سطح کشور است اما در برخی از حوزه‌ها از جمله اشتغال و راه و ... رتبه و جایگاه چندان مناسبی نداریم که بایستی دنباله‌رو راه شهدای انقلاب باشیم و بدانیم آن‌ها بر رفتار ما نمایندگان و مسئولان ناظر و شاهد هستند.

وی با تاکید بر ظرفیت نمایندگان و مدیران در فارس را حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به هماهنگی بسیار خوبی که بین مدیر ارشد استان با نماینده مقام معظم رهبری و همچنین بین مدیران و نمایندگان وجود دارد قطعا آینده‌ای درخشان در انتظار استان فارس خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در نشست تخصصی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و نماینده مقام معظم رهبری در فارس با تاکید بر اهمیت و ضرورت تداوم مسیر و اهداف شهداء به وضعیت اشتغال گلایه کرد.

پاکفطرت با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات شورای راهبردی آب در استان فارس، اظهار داشت: بایستی به شورای راهبردی آب اختیار بیشتری بدهیم و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به عملیاتی کردن مصوبات این شورا کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان با اشاره وضعیت نامناسبی که در حوزه راه‌ها وجود دارد، گفت: در بحث راه‌ها به ویژه تصادفات و سوانح جاده‌ای وضعیت مناسبی نداریم و بنده به عنوان نماینده مردم وقتی که این وضعیت را با استان‌های همجوار نظیر یزد مقایسه می‌کنیم متاسف می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز