خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر‌ خرم‌آباد :

تعامل بین دستگاه ها موجب کاهش مشکلات و چالش‌ها می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۱۷

رئیس شورای شهر‌ خرم‌آباد گفت : تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی لرستان موجب کاهش مشکلات و چالش‌های موجود می شود.

به گزارش ایلنا،رضا بیرانوند در جلسه رسمی شورای  شهر خرم‌آباد به گستردگی سازمان صمت اشاره کرد و گفت : با توجه به گستردگی دامنه فعالیت صنعت، معدن و تجارت لرستان نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی و جایگاه آن در معیشت مردم لازم است این سازمان با ایجاد صنایع مختلف و رونق تولید و ایجاد اشتغال  به توسعه و آبادانی شهر کمک کند.

رئیس شورای شهر‌ خرم‌آباد با بیان این‌که جذب سرمایه‌گذار و احیا و تقویت صنایع موجب ایجاد امید در بین شهروندان خواهد شد، اظهار کرد: هر چقدر صنعت، معدن و تجارت در زمینه صدور مجوز در شهری مانند خرم‌آباد فعال باشد ارزش افزوده‌ بیش‌تری از طریق صنایع می‌تواند به شهرداری برگردد و با توجه به عدم بودجه ثابت درآمد پایداری برای شهرداری ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه به انتقال صنوف آلاینده و جمع آوری ضایعاتی‌ها با همکاری سازمان صمت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که توسط ضایعاتی‌ها در شهر ایجاد شده است همواره گلایه‌ها زیادی از سوی شهروندان مطرح می‌گردد که ضروری است با ایجاد زیرساخت‌های لازم این گونه مشاغل ساماندهی شوند.

بیرانوند به اجرای طرح انتقال صنوف آلاینده گریزی زد و گفت: این طرح در گذشته به صورت ناقص انجام گرفته و مورد انتقاد مردم است که بایستی شهرداری با جدیدیت بیش‌تری به موضوع ساماندهی صنوف ورود کند.

وی به ایجاد شهرک صنوف در شمال، جنوب و غرب خرم‌آباد تاکید کرد و ادامه داد: اگر چه شهرک تعمیرگاهی زاگرس و شهرک صنوف قاضی در گذشته ایجاد شده‌اند اما این مراکز مشکلاتی دارند که لازم است شهرداری خرم‌آباد در راستای برطرف نمودن مشکلات موجود در این شهرک‌ها اقدام نماید.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: یکی از شغل‌های جامعه امروزی بازیافت زباله‌های خشک است که بایستی زمینه‌ای برای ادامه این کسب و کار در جایی بیرون از شهر مهیا شود چرا که این نوع کسب و کار مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

بیرانوند اضافه کرد: از آنجا که این نوع مشاغل در کنار محل زندگی مردم فعال هستند، رشد قارچ‌گونه آن‌ها مشکلات و معضلات اقتصادی برای شهر به همراه داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز