خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز پویانمایی؛

جلسات نقد و بررسی انیمیشن‌ها در گیلان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۵۲

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی، گفت: جلسات نقد و بررسی انیمیشن ها در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید جلیل میر عظیمی در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های روز پویانمایی، اظهار کرد: ۸ تا ۱۲ خرداد ماه به عنوان هفته پویانمایی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مجموعه در این روزها با نمایش انیمیشن‌های برگزیده میزبان کودکان و نوجوانان است.

میر عظیمی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمای، گفت: این جشنواره بزرگ‌ترین جشنواره کشور در حوزه انیمیشن بوده بستری مناسب برای رشد و گسترش این هنر است.

وی در ادامه به زیرساخت‌های موجود و پیشینه فعالیت‌های هنری در استان اشاره و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از برگزاری این رویداد بین‌المللی برای معرفی هرچه بیش‌تر آثار پویانمایی و تشویق مخاطبان برای ورود به این عرصه، اضافه کرد: مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری استان گیلان با استفاده از سالن‌های سینما و حضور در مناطق روستایی و به نمایش پویانمایی‌های برگزیده برای کودکان اقدام می‌کنند.

میر عظیمی به نمایش همزمان پویانمایی‌هایی در سطح استان گیلان در روز ۱۲ خرداد ماه اشاره کرده و ادامه داد: نقد و بررسی انیمیشن‌های برگزیده و آشناسازی کودکان با این هنر پویا از دیگر برنامه‌های این روز به‌شمارمی‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز