خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ایران:

توجه به همه جوانب ورزش منجر به کارآفرینی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۵۸

استاد دانشگاه اصفهان و عضو انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ایران گفت: توجه به همه جوانب ورزش می‌تواند آن را به کارآفرینی ورزشی و حتی پول‌آفرین تبدیل کند که نمایشگاه‌ها در این امر کمک کننده هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامعلی قاسمی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی ورزش می‌تواند در راستای کارآفرینی ورزشی قرار گیرد، اظهار داشت: در سالهای گذشته دانشگاه اصفهان در نمایشگاه ورزش غرفه داشته و طبق تجربه می‌توان برگزاری نمایشگاه‌ را در راستای کارآفرینی دید که مجموعه‌ای از خدمات را ارائه کند.

وی ادامه داد: مردم اگر با جنبه‌های مختلف سلامتی‌بخش ورزش آشنا شوند، برای جلوگیری از هزینه درمان و پیشگیری، قطعا از ورزش بهره‌مند خواهند شد.

استاد دانشگاه و عضو انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ایران با اشاره به بُعد اقتصادی نمایشگاه ورزش، گفت: در ایران و خارج از کشور خدمات ورزشی تفاوتی ندارند، اما در برخی از کشورها توجه به ورزش از راس تا ذیل انجام می‌گیرد و ورزش به عاملی کارآفرین و پول آفرین تبدیل می‌شود؛ ولی در کشور ما متاسفانه از ورزش برای درآمدزایی استفاده نمی‌شود.

وی افزود: مردم هم باید به این باور برسند که ورزش در هرجای دنیا هزینه دارد و باید برای سلامتی خود هزینه بدهند و از شرایط قدیمی که همه چیز به صورت بودجه دیده شود، گذر کرده‌ایم و خود باید برای ورزش سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز