خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان:

تسهیلات یارانه دار خرید نهاده‌های دام و طیور در استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۳۱

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان گفت: 25 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار جهت خرید نهاده های دام و طیور به دامداران استان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی میر با اشاره به حمایت از دامداران لرستانی در جهت افزایش تولید و نهاده های دامی، اظهار داشت: طی سه روز ابتدایی اجرای این طرح شعب این بانک مبلغ 25 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی و طیور پرداخت کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان اظهار داشت:  این بانک هم سو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، صدور دامدارکارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی را  در دستور کار قرار داده است و با تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین و بسیج شعب بانک کشاورزی این تسهیلات با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

جهانی میر تصریح کرد:  بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده‌های دامی را به واحدهای کوچک با نرخ سود 10 درصد و به واحدهای متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود 12 و 15 درصد پرداخت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز