خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

طرح فروش نان با کارتخوان هوشمند در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۲۸۳

فرماندار شهرستان قزوین گفت: از امروز استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در 310 نانوایی شهر قزوین آغاز شد و بنا است در هفته جاری سایر نانوایی‌ها به ترتیب به این سیستم مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی با اشاره به آغاز طرح هوشمند نان در استان گفت: در طرح جدید تمام نانوایی‌ها به ترتیب به دستگاه‌های کارتخوان جدید مجهز می‌شوند که یکی از ویژگی‌های مهم آن دارا بودن نرم افزاری است که با توجه به آن به محض خرید نان یارانه آن از طرف دولت به حساب نانوا واریز می‌شود.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: با استفاده از این طرح جلوی قاچاق گسترده و فروش خارج  از شبکه آرد گرفه می‌شود؛ چرا که آرد به صورت آزاد به نانوا تحویل داده می‌شود و پس از آنکه به نان تبدیل شده و به فروش رسید به ازای هر تراکنش و بدون محدودیت یارانه آن به حساب نانوا واریز خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین برای جلوگیری از کاهش وزن چانه نرم افزاری که طراحی شده نانوا باید به ازای سهمیه پاردی که به او تعلق گرفته تعداد مشخصی نان تحویل دهد و در این صورت احتمال کاهش وزن چانه برای فروش بیشتر وجود ندارد.

این مسئول بیان کرد: با اجرای این طرح دیگر استفاده از پول نقد برای خرید نان نخواهیم داشت؛ البته چون آغاز طرح است به طور موقت کارت‌هایی برای نانوا تعریف شده تا افرادی که از پول نقد استفاده می‌کنند نانوا بتواند در ازای آن از کارت نانوایی استفاده کند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح محدودیتی برای خرید نان برای افراد وجود ندارد و قیم نان هم هیچ تغییری نخواهد داشت.  

این طرح ابتدا در استان زنجان به صورت پایلوت اجرا شد و قزوین دومین استانی است که طرح کارتخوان‌های هوشمند نانوایی در آن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز