خبرگزاری کار ایران

آب روشن خبر داد؛

اجرای ورکشاپ نقاشی از بناهای تاریخی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۳۹

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی شهرستان آستارا گفت: ورکشاپ نقاشی ، از بناهای تاریخی آستارا در موزه فرهنگ‌و آموزش حکیم نظامی آستارا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مجتبی آب روشن گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی، ورکشاپ نقاشی با موضوع آثار تاریخی آستارا، با حضور مسئولان شهرستانی، توسط گروه هنری بوم رنگ‌ به مربیگری خانم سودا آسانی و اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی، در محل موزه فرهنگ‌ و هنر حکیم نظامی آستارا برگزار شد.

وی گفت: در این برنامه ۳۰ نفر از هنرجویان گروه هنری بوم رنگ آستارا ، تصاویری از بناهای تاریخی این شهرستان را به تصویر کشیدند.

مدیر گروه هنری بوم رنگ آستارا گفت: هدف این کارگاه آموزشی شناخت هر چه بهتر دانش آموزان از بناهایی که ثبت ملی شده در آستارا و رشد و تعالی فرهنگی آنان است.

سودا آسانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس، بالابردن روابط اجتماعی و بازتاب کارهای مثبت در جامعه است افزود: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرهنگ نقاشی در خانواده ها رواج پیدا می کند و باعث هنردوستی در میان کودکان می‌شود.

در این برنامه امام جمعه آستارا ضمن بیان مباحث فرهنگی،مذهبی برای هنرجویان خردسال ؛ به تمامی آنان جوایزی به رسم یادبود اهدا کرد و از آثار تاریخی موزه فرهنگ و هنر حکیم نظامی توسط مسئولان کشوری،استانی وشهرستانی بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز