خبرگزاری کار ایران

رئیس اسبق هیات وزنه برداری اصفهان مطرح کرد:

حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه ورزش ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۸۵

رئیس اسبق هیات وزنه برداری اصفهان گفت: دعوت از آموزش و پرورش برای حضور در نمایشگاه تخصصی ورزش اصفهان جهت آشنایی و استعدادیابی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مرتضی سیف‌زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت اظهار داشت: در گذشته امکانات و وسیله به میزان کافی وجود نداشت، اما امروزه با برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توان پیشرفت و امکانات کشور و حتی استان اصفهان را در حوزه ورزش و سلامت به دنیا و در سطح کشور مخابره کرد.

وی افزود: جوانان باید با این امکانات و تکنولوژی در راستای ورزش و سلامت آشنا شوند تا با این حوزه ارتباط بیشتری پیدا کنند و بدانند چه مزایایی به لحاظ اجتماعی و اقتصادی دارد.

این قهرمان وزنه‌برداری کشور خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه به فعالان حوزه ورزش و باشگاه‌داران کمک می‌کند که وسایل جدید ورزشی را بشناسند و برای تجهیزات بیشتر از آنها خریداری کنند که این امر رشد اقتصادی همه جانبه را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد علاقه به ورزش باید در اولویت گیرد تصریح کرد: قبل از ورود به هر رشته ورزشی باید علاقه ایجاد شود تا ارزش‌های وجودی و اخلاقی در آنها نهادینه شود و در آن مسیر برای کشورشان و یا شهرشان افتخار آفرینی کنند و آموزش و پرورش در این زمینه می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

سیف‌زاده خاطر نشان کرد: شناخت محصولات اصل از فرع بسیار در ورزش مهم و اساسی است و مکمل‌های بدن‌سازی تقلبی در بازار وجود دارد که نه تنها برای ورزشکاران ضرر دارد بلکه کمک چندانی به آنها برای پرورش اندام نمی‌کند و این نمایشگاه برای شناخت و تشخیص درست از غلط بسیار موثر است.

وی تاکید کرد: دعوت از آموزش و پرورش برای این نمایشگاه و آشنایی و استعدادیابی بسیار حائز اهمیت است زیرا کودکان و نوجوانان در این سنین باید با ورزش آشنا و اموزش ببینند که این بستر با نمایشگاه محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز