خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری نیشابور به ایلنا خبر داد:

اجرای آسفالت محور روستاهای کلاته حسن آباد و صالح آباد در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۷۶

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور گفت: عملیات زیر سازی و آسفالت ٣ هزار و ۵۰۰ متر از راه روستایی کلاته حسن آباد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و عملیات زیرسازی و آسفالت یک هزار و ٩٠٠ متر راه روستای صالح آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان در حال اجرا است.

مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ساخت راه‌های روستایی اظهار داشت: محور روستای کلاته حسن آباد به طول ٣ هزار و ۵۰۰ متر زیرسازی و اجرای ابنیه فنی توسط اداره راهداری نیشابور در ٣۵ روز کاری با هشتاد نفر روز نیروی راهدار و ١٢٠ دستگاه روز ماشین آلات راهداری با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شد. 

وی افزود: سپس طی قراردادی به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اجرای آسفالت گرم با شرکت پیمانکار منعقد و ١١٠ تُن قیر رایگان به مبلغ یک میلیار تومان از طرف اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی به پیمانکار تحویل و سپس آسفالت اجرا و به بهره برداری رسید. 

وی با اشاره به طول این محور خاطر نشان کرد: کل طول محور روستایی کلاته حسن آباد ۶ هزار و ۵۰۰ متر است که از این طول راه ٣ هزار و ۵۰۰ متر اجرای آسفالت گرم انجام شده و ٣هزار متر از این محور باقی مانده است. 

مفیدی فر با بیان اینکه کل طول محور روستای صالح آباد یک هزار و ٩٠٠ متر است و اجرای آسفالت گرم در کل این محور انجام شد گفت: زیرسازی محور روستا توسط اداره راهداری نیشابور با هزینه ۴٠٠ میلیون تومان انجام شد و سپس طی قراردادی به مبلغ ۶٠٠ میلیون تومان جهت اجرای آسفالت گرم با شرکت پیمانکار منعقد و ۶۵ تُن قیر رایگان به مبلغ ٨٠٠ میلیون تومان از طرف اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی به پیمانکار تحویل و سپس آسفالت اجرا و به بهره برداری رسید. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور در پایان با توجه به تلاش راهداران در تکمیل زیرسازی محور فوق ابراز امیدواری کرد و گفت: با تلاش راهداران این غیور مردان عرصه سختی زیر سازی محور فوق تکمیل، که با تامین اعتبار و تخصیص به موقع آن از طرف مجموعه ارشد استان و شهرستان بتوانیم ادامه آسفالت این محور را به اتمام رسانده و گامی موثر در جهت تسهیل در تردد روستاییان برداریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز