خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه ساماندهی داده های منابع و مصارف آب اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۶۵

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از شکل گیری کارگروه «ساماندهی اطلاعات و شفاف سازی داده های منابع و مصارف آب اصفهان» با توجه به تداوم خشکسالی خبرداد.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ساسانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به چالش‌های موجود ضرورت انجام تحلیل‌های تلفیقی و جامع منابع و مصارف آب ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

وی با با تأکید بر انجام برنامه‌ریزی‌های جامع‌نگر بیش از پیش افزود: از سویی دیگر اخذ بازخوردهای برنامه‌ها و تصمیمات اجرا شده و بروزرسانی پویای تصمیمات، به عنوان یک اصل مهم در مدیریت منابع آب مطرح است.

ساسانی تصریح کرد: در چنین شرایطی و با توجه به تنوع داده های منابع و مصارف و شیوه ها متفاوت اندازه گیری و پایش آنها و همچنین تعدد سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی و عملیاتی در ارگانهای متولی مدیریت منابع و مصارف آب، ایجاد مرکز رصد و پایش داده ها و اطلاعات منابع و مصارف آب مطرح است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر این که پیشبرد اهداف یادشده مستلزم مشارکت تمامی ذینفعان مقوله آب در سطح حوضه آبریز است، ادامه داد: بر این مبنا کارگروهی متشکل از نمایندگان کلیه ذینفعان با عنوان«ساماندهی اطلاعات و شفاف سازی داده های منابع و مصارف آب» با توجه به تداوم خشکسالی در ذیل  قرارگاه آب استانداری اصفهان تشکیل شد.

 ساسانی یادآور شد: کارگروه مذکور وظیفه ساماندهی و راهبری فرآیندهای بیان شده را برعهده گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز