خبرگزاری کار ایران

فرمانده دوران دفاع مقدس:

روشنگری روحانیت ما را از ناملایمات عبور می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۳۵

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در شرایط کنونی می‌توان با تکیه بر روحانیت و استفاده از روشنگری آن‌ها، ناملایمات را پشت سر گذاشته و از آسیب در امان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار عبدالله عراقی در اجلاسیه روحانیون آزاده کشور که صبح امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: حجت الاسلام ابوترابی به عنونان سید آزادگان در عین ساده زیستی الگوی مقاومت و ایستادگی و تواضع است و در دواران اسارت عامل دلگرمی اسرا و رزمندگان بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: مردم از افرادی که ساده زیستی را انتخاب می‌کنند استقبال می‌کنند و از مسئولان و علمایی که اهل تشریفات باشند استقبال نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: تاریخ ما و تشیع با روحانیت پیوند خورده و در عرصه‌های مختلف شاهد حضور این قشر هستیم و در دفاع مقدس هم نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کردند و این نقش قابل انکار نیست.

عراقی ادامه داد: در جامعه امروز هم به نقش روحانیت نیازر دریم تا بتوانیم در مسیر ارزش‌ها قرار بگیریم، جامعه روحانیت هم باید نقش خود را در تقویت باورهای دینی به خوبی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: در آینده جنگ‌های دشمن به سمتی خواهد بود که باورهای ما  را تغییر دهد و امروز هم با حمله به روحانیت و سپاه قصد تخریب آن‌ها را دارد و در این شرایط هم روحانیت می‌تواند نقش آفرین باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز