خبرگزاری کار ایران

چهار بنای تاریخی دامغان و سمنان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۷۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از واگذاری چهار بنای تاریخی دامغان و سمنان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از سمنان، امیر کرم‌زاده گفت: در دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور مقرر شد خانه ابراهیمی دامغان (مدرسه حشمتیه) با کاربری کافه موزه و با تأکید بر موزه آموزش‌وپرورش، خانه میر رحیمی دامغان با کاربری فرهنگی پذیرایی، گردشگری، مجتمع گردشگری چشمه‌علی دامغان و خانه تدین سمنان با کاربری فرهنگی، اقامتی، پذیرایی به عنوان خانه خلاق صنایع‌دستی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: اسناد مزایده این بناها از طریق مزایده عمومی دومرحله‌ای به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری مدت معین واگذار، منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: اشخاصی که صلاحیت‌های لازم را از نظر کمیته فنی و بازرگانی دارا بوده‌ و بالاترین مبلغ اجاره‌بها را پیشنهاد کرده باشند به عنوان برنده مزایده شناخته خواهند شد.

کرم‌زاده یادآور شد: برنده مزایده می‌تواند در دوره عملیات تکمیلی مرمت و آماده‌سازی احیاء با شرایط مندرج در متن قرارداد و با تایید و موافقت صندوق احیاء از بخش‌های تکمیل شده، بهره‌برداری و از منافع آن استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز