خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبرداد؛

تشدید گشت‌های تعزیرات حکومتی در حوزه آرد و تخلفات نانوایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۸۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور از تشدید گشتهای مشترک و بازرسی و نظارت بر واحدهای خبازی در سراسر استان خبرداد.

به گزارش ایلنای گلستان، تقی حسام اظهار کرد: تعزیرات حکومتی با درک شرایط و مقتضیات موجود علیرغم وظیفه ذاتی خود که رسیدگی به پرونده متشکله است با تاکید بر استمرار گشتهای مشترک و بهره مندی از ظرفیتهای دستگاههای نظارتی استان کنترل و نظارت دقیق در حوزه آرد و نان  که با معیشت و سفره شهروندان  ارتباط مستقیم دارد .

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی در سطوح عمده فروشی و خرده فروشی  آرد از تولید تا عرضه و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را در دستور کار گشتهای مشترک خود قرار داده است.

تقی حسام  گفت: در حوزه آرد و نان و تخلفات  نانوائیها، اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان  در فروردین 1401 تعداد 163 فقره پرونده تخلفاتی  را مورد رسیدگی قرار داده و متخلفین  بیش از یک میلیارد و دویست و چهار میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

عضوشورای قضائی استان ازهمه شهروندان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات در حوزه آرد و نانوائیها و فروش غیر قانونی آرد و... مراتب را  به صورت حضوری، یا  با تلفن 135 یا سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی یا با تلفن124به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز