خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان:

متخلف نگهدارنده موتور سیکلت قاچاق میلیاردی محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۴۵

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: پرونده تخلفاتی نگهداری غیر مجاز موتورسیکلت سنگین در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

به گزارش ایلنای گلستان، تقی حسام درجمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت اقتصادی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت 1300سی سی قاچاق مجاز مشروط را نگهداری میکند صورتجلسه ای تنظیم وبه اداره تعزیرات حکومتی کردکوی رسال  و موضوع  جهت رسیدگی به شعبه تخصصی ویژه قاچاق کالا وارز ارجاع شد.

وی گفت: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی واخذ استعلامات لازم ازگمرکات و با توجه به دفاعیات  مشارالیه ،متهم در اداره تعزیرات حکومتی کردکوی تبرئه شد.

 وی افزود: با تجدید نظر خواهی پلیس امنیت اقتصادی در فرجه قانونی پرونده مجدد در شعبه اول تجدید نظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرگی ، فرد متخلف علاوه بر ضبط موتورسیکلت به جزای نقدی  به مبلغ دو  میلیارد و پنجاه و نه  میلیون  ریال در حق دولت محکوم شد. 

وی از همه شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه  تخلف در خصوص قاچاق وخرید وفروش بر خلاف ضوابط...موضوع را به صورت حضوری  یا  با  تلفن 135 و نیز سامانه اینترنتی 135 به  تعزیرات حکومتی یا با تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن وتجارت گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز