خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خواستار نظارت و پیگیری مردم بر اجرای مصوبات سفرهای استانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۰۹

استاندار هرمزگان در بیانیه‌ای، خواستار کمک و همکاری مردم استان در راستای نظارت و پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استاندار و مدیران استان به بخش‌های مختلف استان هرمزگان شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در این بیانیه عنوان کرد:‌ با احترام، در راستای حرکت به سمت استانی در شان شما مردم بزرگوار از ابتدای امسال به همراه معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، برنامه سفر به بخش های مختلف استان را در دستور کار قرار دادم و در دور جدید چهار سفر به بخش های مختلف داشتیم که در هر کدام از این سفرها، پروژه های معطل مانده و موارد مهم عمرانی و پروژه های رشد، مورد تصویب و پیگیری قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجایی که معتقدم اجرایی شدن هر یک از این برنامه های مهم نیازمند پیگیری و نظارت همگانی است، این مصوبات در جهت آگاهی مردم در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان در این بیانیه، افکار عمومی، رسانه ها و خبرنگاران را به عنوان چشم بینای جامعه و بهترین دیدبان توسعه استان دانست و افزود: استانداری هرمزگان در نظر دارد تا با ایجاد بستر نظارت مردم بر خود، در جهت رشد و توسعه بخش های مختلف گام بردارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحقق توسعه متوازن و اجتماعی برخلاف توسعه آمرانه، منوط به دخیل نمودن طبقات مختلف اجتماعی در طرح ریزی، اجرا و پایش عملکرد برنامه ها و مصوبه های عمرانی، صنعتی، اجتماعی و اقتصادی است و از افکار عمومی درخواست دارم تا با پیگیری مستمر از اینجانب، ادارات کل متولی و مجری این برنامه ها، در مسیر تحقق هر چه بهتر و سریع تر این اهداف ما را یاری نمایند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: آگاهی مردم از طرح هایی که صاحبان و منتفع شدگان اصلی آن هستند می تواند به تعمیق هر چه بیشتر گفتگو پیرامون آینده استان هرمزگان کمک نماید و امیدوارم که به همت تمام شهروندان عزیز شاهد روزهای بهاری برای دروازه پیشرفت ایران عزیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز