خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیرعامل آبفای گیلان از تأسیسات آبرسانی خمام:

بیش از ۱۰ کیلومتر از پروژه خط انتقال آب شرب خمام به خشکبیجار اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۴۶

مدیر امور آبفای خمام گفت: پروژه خط انتقال آب شرب خمام_خشکبیجار شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال می‌باشد که تا کنون بیش از ۱۰ کیلومتر اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از خمام،مدیرعامل آبفای گیلان به منظور بررسی پیشرفت پروژه‌های در حال اجرای شهرستان خمام از تأسیسات آبرسانی این شهرستان بازدید کرد.

مدیر امور آبفای خمام با اشاره به بازدید مدیرعامل آبفای گیلان از این شهرستان اظهار داشت: در بازدید  علی پوراز تأسیسات آبرسانی خمام شامل مخزن زمینی ۲۰۰۰ مترمکعبی که تأمین کننده آب شرب مناطق شهری خمام می‌باشد و همچنین مخزن هوایی ۱۵۰۰ مترمکعبی و خط انتقال در حال اجرای خمام به خشکبیجار، چالش‌ها و مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ماریا نیک کار مدیر امور آبفای خمام در ادامه گفت: پروژه خط انتقال آب شرب خمام_خشکبیجار شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال می‌باشد که تا کنون بیش از ۱۰ کیلومتر اجرا شده است و برای اخذ مجوزهای حفاری جهت اجرای ۲.۵ کیلومتر لوله‌گذاری بخش شهری خمام با توجه به تراکم جمعیتی بالا در این منطقه و سختی اجرا به سبب موقعیت مکانی پروژه، پیگیری‌های لازم از دستگاه‌های ذیربط شهرستان انجام تا راه کارهای اجرایی برای تکمیل و تسریع در روند پیشرفت پروژه صورت پذیرد.

در ادامه مدیرعامل آبفای گیلان از بزرگترین سایت آبرسانی روستایی خمام که ۱۳ روستای خمام و ۲ روستای انزلی و یک روستای خشکبیجار را تحت پوشش دارد بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز