خبرگزاری کار ایران

تحقق توسعه پایدار در گرو توجه به معیشت کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۵۳

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس، در دیدار صمیمانه با کارکنان تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس، ضمن تبریک روز جهانی کارگر تلاش کارکنان زحمتکش این مجموعه را ستود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، شهروز شجاعی در این دیدار با تاکید بر این نکته که خدمت به مردم پر حلاوت ترین ذخیره اخروی است، اظهار کرد: شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور با شعار امکان پذیر نیست بلکه باید باور داشته باشیم توسعه و آبادانی ایران عزیزمان تنها در گرو همت و تلاش همگانی است، باید باور داشته باشیم برای تحقق آرمان های توسعه ای و اقتصادی کشور تلاش تک تک افراد و اقشار به نوبه خود حائز اهمیت خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این میان اما کارگران و جامعه کارگری نقشی کلیدی بر عهده دارند و همانند ستون فقرات و پاشنه آشیل توسعه و رونق اقتصادی عمل می کنند، در واقع کارگران در خط مقدم جهاد و تلاش ایستاده اند.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس ادامه داد: اهمیت این مسئله در هیچ کجای کشور مانند استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس قابل رویت نیست، چرا که کارگران پرتلاش در صنایع، بنادر، کشتی رانی، معادن و...،با تلاشی همه جانبه توانسته اند لقب دروازه تجارت و قطب اقتصادی را برای شهر بندرعباس به ارمغان بیاورند ، به پاس این همت و تلاش بی دریغ، رسیدگی به معیشت و مشکلات جامعه کارگری را بر خود و سایر مدیران مانند جهاد در راه خدا واجب می دانم.

 شجاعی اضافه کرد: به شخصه شاهد تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکارانم در تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس بوده ام که چگونه با دل و جان برای تحقق یک مطالبه ملی که رونق اقتصادی و ایفای مسئولیت اجتماعی را در بردارد، کمر همت بسته اند و باور دارم توسعه پایدار چیزی جز این نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز