خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اتسان:

100 میلیارد کالای قاچاق از دو خودوری شوتی در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۸۸۶

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 100 میلیارد ریال انواع کالای الکترونیکی قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی که رانندگی مخاطره آمیزی در محورهای مواصلاتی دارند، طرح عملیاتی در این زمینه از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح عملیاتی، مأموران انتظامی 5 دستگاه خودروی سواری که به صورت کاروانی و با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بودند را در محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان شناسایی و دستور توقف آنان را صادر کردند.

 وی با بیان اینکه قاچاقچیان به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرده و طی تعقیب و گریز طولانی با استفاده از تاریکی هوا دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را رها کرده و با 3 دستگاه خودرو دیگر که به عنوان اسکورت استفاده می‌کردند متواری شدند، تصریح کرد: ماموران خودروهای توقیف شده را با استفاده از یدک کش به یگان انتظامی منتقل کردند.

ابراهیمی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده انواع کالای الکترونیکی قاچاق شامل 18 دستگاه ماینر، 16 دستگاه پاور ماینر، 404 عدد ساعت هوشمند،453 عدد هدفون اپل، 26 دستگاه دوربین عکاسی حرفه‌ای، 53 دستگاه لنز حرفه‌ای عکاسی،3 دستگاه دوربین فیلمبرداری، 95 دستگاه تبلت، 34 دستگاه لپ تاپ و 33 دستگاه کارت گرافیک خارجی قاچاق کشف شد.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین اظهار کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز