خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

ابطال مجوز فعالیت یک واحد گردشگری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۲۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از ابطال مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: پیرو صورت‌جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در خصوص رسیدگی به تخلفات این واحد، مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بهسان سفر کاسپین در شهر قزوین باطل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با اشاره به تخلفات این واحد افزود: عدم انجام قرارداد گشت، تعدد شکایات، صدور روادید تک بدون رزرو اماکن اقامتی و تور و فعالیت در زمان تعلیق از جمله تخلفات این واحد گردشگری به‌شمار می‌رود که در نهایت منجر به باطل شدن پروانه و جلوگیری از فعالیت آن شد..

وی با بیان اینکه اجرای تور، اخذ روادید و هرگونه فعالیت تحت عنوان دفتر مذکور منع قانونی دارد، تاکید کرد: از هم استانی‌ها و گردشگران خواستاریم با مراجعه به وب‌سایت اداره‌‎کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین به آدرس www.qchto.ir در خصوص دفاتر خدمات مسافرتی مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری آگاهی کامل کسب کرده و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز مراتب را به حوزه گردشگری این اداره‌کل به شماره ۳۳۶۸۵۰۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز